Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.
Кметът на Лондон Садик Кан ще предприеме мерки срещу рекламите в метрото, които са считани като стереотипизиращи жените и налагането на определена представа за красота, понякога с риск за здравето.
Става въпрос за кампания на онлайн магазина за здравословна храна и начин на живот Protein World, който промотира диетични хранителни заместители, като изобразява привлекателна жена по бански на фона на слогана "Готово ли е твоето тяло за плажа?" (Is your beach body ready?).
Освен критиките миналата пролет започна петиция срещу спирането на кампанията, която събра над 70 хиляди подписа. По-рано тази година британският в. "Телеграф" също разкритикува налагането на стереотипи и сексуалния подтекст.
Кан казва, че е загрижен за проблема и като баща на две дъщери в тийнейджърска възраст, които не иска да бъдат потърпевши от стрес или ниско самочувствие, ако не отговарят на рекламираната идея за красота.
Садик Кан, първият кмет на Лондон с мюсюлманско вероизповедание, встъпи в длъжност в началото на май.
1 коментар
Като не иска да са с ниско самочуствие, да не гледат, само реклами с хипопотами липсват.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.